Dank je wel ouderraad - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Dank je wel ouderraad - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Dank je wel ouderraad

Door: Juf Kris

15 Mei 2018 | België, Westmalle

Dank je wel ouderraad voor het super internet dat jullie ons kado deden

• 15 Mei 2018 - 18:54

An:

Graag gedaan. We genieten mee van alle verslagen en foto's.

• 15 Mei 2018 - 19:36

Barbara (mama Van Finn):

Ziet er allemaal fantastisch leuk uit!!
    Iedereen zal lekker kunnen slapen vannacht ;-)… moe maar voldaan!

Slaap lekker liefste Finn xxx

• 15 Mei 2018 - 19:40

Andre, Papa V Shari:

Hallo Shari, zeg meid da ziet er daar tof uit, heb hier die fotos van jullie gezien, toffe bende en vele leuke watersporten, amaai. Ik ga seffens mijn valieske ook inpakken denk ik.
    Nog een leuke avond allemaal en slaapwel. Tot morgen.

• 15 Mei 2018 - 19:46

Jan (Lisa):

Leuk om te zien dat jullie plezier hebben daar. Hopelijk hebben jullie de komende dagen nog redelijk weer blijft. Nog goed genieten en tot vrijdag.

• 15 Mei 2018 - 19:48

Maria Beyers:

En Lisa lukt het allemaal een beetje, het ziet er wel leuk uit geniet ervan.
    Groetjes van voke en moeke Wezel

• 15 Mei 2018 - 19:58

Wendy (mama Julie Sels):

Wat hadden jullie weer een topdag vandaag! Een stralend zonnetje de ganse dag en geweldige watersportactiviteiten die misschien af en toe voor de nodige verkoeling zorgden. Het is leuk dat we op de hoogte blijven met de verslagen en de vele leuke foto’s. Het ziet er daar enorm plezant uit en iedereen heeft er echt veel zin in.
    Waarschijnlijk liggen jullie nu al lang in dromenland

• 15 Mei 2018 - 20:04

Wendy (mama Julie Sels):

Julie S, ik heb al veel leuke foto’s van jou gezien. Tof. Amuseer je maar goed en geniet nog van je vakantie daar!
    Slaapwel en nog een dikke knuffel van mama, papa en Louise. XXX

• 15 Mei 2018 - 20:17

Jan (papa Van Femke):

Hallo Femke,
    het ziet er allemaal superleuk uit! Have fun!
    Knuffels van Snoesje en Zwartje ;-)
    Groetjes,
    papa, mama en zus

• 15 Mei 2018 - 20:23

Mieke (mama Jelena):

Hoi Jelena,

Pizza, een eclairke en in de motorboot dat klinkt allemaal geweldig. Hier in Amsterdam is het ook super leuk. Dikke kus nog van nonkel Nik en Sanne en van mama xxx

• 15 Mei 2018 - 20:33

Nancy:

Hallokes lieverd

Wat ziet dat er leuk uit daar!
    Veel plezier daar nog!

Groetjes uit Amsterdam
    Knuffels xxxxxxxxx

• 15 Mei 2018 - 20:42

Bert En Caroline (ouders Moreno):

Wat een geweldige actiefoto’s van een fantastische dag!
    En wat sta je aandachtig naar de instructies te kijken Moreno, volgens mij valt het je allemaal reuze mee. Je zag er zo tegenop vanwege je waterangst...... you can beat that!!!!

Ouderraad ook namens ons bedankt, zo kunnen we allemaal de fantastische wateravonturen volgen van onze kids.

Slaap lekker onze lieverd, morgen weer een mooie dag tegemoet gaan hè!
    Dikke kusssss van papa en mama xxxxx