Wat een fantastische dag - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Wat een fantastische dag - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Wat een fantastische dag

Door: Juf Kris

15 Mei 2018 | België, Westmalle

Wat een fantastische dag was dit vandaag! stralend weer en zalige sporten. De zonnecreme is goed van pas gekomen, we duimen dat het de volgende dagen ook nog zulk een zalig weertje is. Kajakken, surfen, zeilen en roeien : het heeft geheimen meer voor ons. Wat heeft iedereen het goed gedaan - met nadien spetterend waterpret. Voor de surfers en de zeilers was het wel een extra vermoeiende dag, zij hadden immers twee keer de verre verplaatsing naar de waterplas. Ook is de eerste post aangekomen (PS aan de mama van Maryse, zij kan jullie niet sturen omdat ze geen enveloppen bijheeft maar doet jullie veel groetjes en ze stelt het goed!) Ook is Jelena toegekomen, zij en Tristan hebben deze namiddag in de motorboot gezeten op de surfvijver om zo de surfwonderen te aanschouwen. Vanavond stond lekkere pizza op het menu met als toetje een eclair. Nu is het vrij spel en voor sommigen de ideale gelegenheid om wat te rusten. Ik stuur nu foto's mee vanuit de eetzaal, strakjes krijgen jullie nog wat actiefoto's van vandaag.

• 15 Mei 2018 - 18:04

Kirsten (mama Julie D.):

wauw dat ziet er allemaal lekker uit ! Ik vraag me wel af wat het alternatief zonder lactose was, want ik zie daar een paar lactose-kindjes zonder bord ?

• 15 Mei 2018 - 18:05

An (Hannelien):

Weer een prachtige dag achter de rug. Morgen zijn jullie al in de helft. Even genieten van de vrije avond en dan opnieuw goed slapen zodat jullie morgen er weer een superdagje van kunnen maken.

Groetjes aan iedereen, dikke kus voor Hannelien xxx

• 15 Mei 2018 - 18:12

Lieselot (zus Victor):

Vickie geniet er ma goe van!!
    En doe de groetjes aan mijn ouwe juffen.
    Veel plezier kleine.

• 15 Mei 2018 - 18:13

Jill (mama Van Elise):

Hoi iedereen,
    Hoi Elise,

Wat ziet die pizza er lekker uit zeg!
    En wat hebben jullie een geluk met het weer.
    Geniet nog van jullie avondje en dan goed uitrusten voor alweer een leuke dag morgen.

groetjes aan iedereen en een dikke knuf voor Elise XXX

• 15 Mei 2018 - 18:18

Virginnia (mama Van Chloë):

Hallo lieve chloë en klasgenootjes,
    Wat ziet het er daar ongelofelijk plezierig uit. We hebben het
    Zonnetje besteld voor jullie, en de weersvoorspellingen zien er goed
    Uit! Geniet er maar van! Stiekem zijn we wel wat jaloers..
    Chloë er zijn al heel wat briefjes naar je onderweg, hopelijk krijg
    Je ze snel aan. Verder hopen we dat alles goed met je gaat! We
    Missen je!! Maak er een onvergetelijke tijd van, voor je het weet is
    Het alweer voorbij.
    Vele dikke kussen van ons 3 tjes x x x

Jill:

Dat ziet er lekker uit. En allemaal stralende gezichtjes. Genieten maar.
    Ben benieuwd naar de actie foto's

Jill:

Dat ziet er lekker uit. En allemaal stralende gezichtjes. Genieten maar.
    Ben benieuwd naar de actie foto's

Caroline (mama Van Moreno):

Hè Moreno en alle andere kids,

Aan de foto’s te zien komen jullie zeker niets te kort, wat een feestmaal hebben jullie iedere x
    De zon heeft jullie al een aardig kleurtje in het gezicht bezorgd, wij zijn toch wel een beetje jaloers nu hoor

Zeker heel benieuwd naar die mooie actie foto’s!!!

Moreno dikke kusssss van Papa en Mama xxx

• 15 Mei 2018 - 18:27

Leen (mama Janne):

Amai, weeral zo lekker eten! Super! Leuk dat we weer nieuwe foto's zien.
    Dikke kus aan ons Janne (hopelijk geen hoofdpijn meer?!)
    Nog super veel plezier daar!
    Groetjes

• 15 Mei 2018 - 18:47

Wendy (mama Van Matts):

Amai Matts dat ziet er allemaal tof uit daar. Je hebt al een mooi kleurtje gekregen. Morgen is het al woensdag het vliegt voorbij. Dikke kusjes lieverd. Xxx

• 15 Mei 2018 - 19:04

Valerie (mama Loewie):

Amaaai, wat een enthousiaste gezichtjes! Ze zijn allemaal aan het genieten en wat een lekker eten!
    Loewie, dikke kussen en knuffels van ons! xxx
    Geniet er allemaal nog van!

• 15 Mei 2018 - 19:33

Perle(mama Tristan):

Hallo Tristan en co. ,

Wat een gekleurde snoeten allemaal .
    Hoe tof is dat daar wel niet !
    Leuk dat Tristan en Jelena met de motorboot
    een oogje in ‘t zeil hebben gehouden !
    Geniet nog van jullie avond allemaal...
    Ik denk dat ze goed zullen slapen .

Dikke kus aan Tristan x

• 15 Mei 2018 - 19:51

Ann (mama Maaike & Kaat):

Lieve Maaike en Kaat (en alle vriendjes en vriendinnetjes),

Wat een leuke foto’s, jullie stralen helemaal!! En het eten ziet er ongelofelijk lekker uit, jullie zullen zeker geen honger lijden :-)
    Het is hier best stilletjes in huis zo zonder kwebbelende meisjes. Een hele dikke knuffel voor jullie allebei en nog héél veel plezier daar!

Dikke kus
    XXX

• 15 Mei 2018 - 20:04

Martine (oma Van Tristan):

Hey dag Tristan, leuk om te zien dat je u goed amuseert. Hopelijk gaat het al veel beter met je voet en kan je de rest van de week volop mee genieten met je vrienden en vriendinnetjes!
    Dikke kus van oma Tin en opa Pet
    Xxx