de laatste namiddag - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu de laatste namiddag - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

de laatste namiddag

Door: Juf Kris

17 Mei 2018 | België, Westmalle

Het is een feit, onze laatste namiddag is om. De zon bleef van de partij, enkel de wind was weer toegenomen. En dit was weer dikke pech voor onze roeiers. Zij hebben het gisteren al heel lastig gehad om van de kant te geraken en vandaag hadden ze weer die pech. Ze hebben wel dapper doorgezet en geprobeerd, en sommigen geraakten echt wel ver, maar ze hadden het moeilijk.
De surfers werden door de motorboot naar het midden van de plas gesleept om de wind op te zoeken. De zeilers gingen vlotjes heen en weer en de kajakkers gingen door de zwarte beek.
Ondertussen is iedereen de valies aan het inpakken. Binnen een kwartiertje schuiven we aan voor een lekkere BBQ (alle, dat hopen we toch). En na de sterrenuitdeling zorgen Toon en Arne voor een swingpaleis en een fuif.
Morgen voor het ontbijt moeten de koffers in de kleedkamers staan, eten, en de laatste keer op het water.
Morgen wordt er ook niets meer op de blog geplaatst. Alle kamers moeten nagekeken worden op verloren spullen en dan hopen we rond drie uur terug aan te komen op school met een koffer vol vuile was. Misschien dat er vanavond een verslag van de fuif komt maar ik beloof niets

• 17 Mei 2018 - 16:31

An:

BBQ? Nu zijn we echt jaloers. :-)
    Veel plezier nog op de laatste avond. We staan klaar morgen om de valies met vuile was, maar vooral onze kindjes welkom thuis te heten.

• 17 Mei 2018 - 16:43

Bianca (mama Daisy):

Een top afsluiter van een fantastische week voor jullie. Wij kijken ongeduldig uit naar jullie terugkomst en al jullie verhalen.
    Maak er nog een knalfuif van en tot morgen!!

• 17 Mei 2018 - 16:53

Caroline:

Ja Viënna, morgen zit het er spijtig genoeg op...
    Geniet daarom nog mr goed van jullie laatste avond en goed dansen!
    Wij kijken er allemaal toch een beetje naar uit om u terug te zien.
    Xander mist u want nu heeft hij niemand om te pesten

• 17 Mei 2018 - 17:01

Kristien Mama Victor:

Top Top,
    Spijtig maar het zit er weeral bijna op !

Ik ben benieuwd om morgen de verhalen te horen !

• 17 Mei 2018 - 17:04

Fanny:

Hey Amber ik heb jou nog niet teruggevonden op een foto. Laat er maar eens een leuke trekken

• 17 Mei 2018 - 17:08

Vicky (mama Van Liano):

Wat een leuke verhalen en toffe foto's! Zo te zien hebben jullie daar een reuze tijd! Deze avond nog veel plezier maken op de fuif en morgen nog een laatste keer op het water. Benieuwd naar alle verhalen. Tot morgen!

Vele groetjes

• 17 Mei 2018 - 17:13

Karen:

Hallo Eva!
    Amai, wat heb jij een bangelijke week achter de rug! Geniet van de laatste avond samen met al je vriendjes en vriendinnetjes.
    Laat den bbq smaken. Goed fuiven straks he!

Dikke X

Karen

• 17 Mei 2018 - 17:34

Caroline En Bert (mama En Papa Van Moreno):

We horen de kids al denken..... jammer het is bijna voorbij. Maar wat hebben jullie genoten en wat hebben wij genoten van de verslagen en de foto’s.

Moreno geniet van de BBQ en show je dansmoves maar goed vanavond.
    Misschien kan je ook nog wel een liedje zingen als er een micro is, want dat doe je ook heel graag hè?!

Mama en Papa zullen je morgen opwachten bij school en dan kunnen we je even de dikke knuffels geven die we deze week via het blog gemeld hebben!

Maak er een toffe avond van!!
    Dikke kusssss xxxx en knuffel van Papa en Mama en een pootje van je grote vriend Stanley

Tot morgen lieverd xxxx

• 17 Mei 2018 - 17:38

Valerie (mama Loewie):

Hey Loewie,
    Leuke foto's onder een stralend zonnetje! Vanavond beloofd nog super leuk te worden!
    Maak er een leuk feestje van! Maar dat zal geen probleem zijn denk ik ;-))
    Benieuwd naar al je verhalen morgen, ik ga heeel blij zijn je terug te zien!
    Tot morgen!
    Dikke kussen en knuffels van ons allemaal!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Mei 2018 - 17:50

Jannes En Mama Josse:

Nog goed eten, dat zal al wel gebeurd zijn ondertussen. En dan nu die beentjes losgooien en dansen maar... tot morgen! xxx

• 17 Mei 2018 - 17:57

Leen (Janne):

Maak er nog een GE-WEL-DI-GE avond van!
    Wij zijn heeel blij je morgen terug te zien!!!
    Tot morgen!
    Dikke kussen van ons en ons Lieke!!

• 17 Mei 2018 - 18:10

Mieke (mama Van Jelena):

Geniet van jullie laatste avond! Swingpaleis en een fuif dat kan niet anders dan kei leuk zijn! Wij zijn heel benieuwd naar je verhalen morgen, Jelena!

Dikke knuffel
    Mama en papa xxx

• 17 Mei 2018 - 18:31

Kirsten (mama Van Viktor):

WAUW... Dankjulliewel lieve juffen, meester Koen, Toon en Arne om onze kids zo'n geweldige tijd te bezorgen!!
    Wat een fantastische week mogen ze beleven, zoveel uitdaging, avontuur en spel...
    een watersportklasse om nooit meer te vergeten!

Dikke kus, Steven, Kirsten en Elise

• 17 Mei 2018 - 19:17

Kim (mama Timo):

Ongetwijfeld een TOP-week!!!
    Geniet nog van jullie laatste avond, maak er een spetterend feest van!
    Timo, we zullen blij zijn dat je terug thuis bent. We missen je, maar vooral uw beste maatje, ons Yoni. Ze had het maandagochtend al lastig bij je vertrek en dat is er niet op verbeterd... Wat zal ze blij zijn om je terug te zien.
    Amuseer je nog!
    Tot morgen,
    Dikke kussen van ons allemaal
    xxxxxxxxxx

• 17 Mei 2018 - 19:30

Mams :

zalig om dit allemaal te lezen en mee te volgen , deze week zullen ze nooit meer vergeten, geniet nog van de laatste maar waarschijnlijk spetterende avond , voor iedereen nen hele dikke duim !!!

• 17 Mei 2018 - 20:05

Tante Greet Van Loewie:

Hey Loewie,
    Weeral een super leuke, avontuurlijke week gehad zie ik, onze Mats is heel jaloers...hij vond dat ook
    de tofste week van heel zijn lagere school carrière in Mariagaarde! Geniet nog van de laatste avond en wij zijn benieuwd naar je avonturen! Amuseer u nog vanavond!
    Dikke knuffel Fab, tante Greet, Benthe en Mats

• 17 Mei 2018 - 20:57

Barbara, Tom, Lucas En Floor:

Dag Finn,
    hopelijk heb je een heel toffe week gehad. Gisteren nog genoten van een knalfuif en vandaag nog een dagje op het water. We zijn benieuwd naar je verhalen. Nog veel plezier!!!!
    Dikke kussen van nonkel Tom, tante Babs, Lucas en Floor.

• 17 Mei 2018 - 21:23

Barbara (mama Van Finn):

Lieve Finn,

Wat een leuke afsluiter van een spetterende week! We kunnen niet wachten om je morgen op school op te wachten...met een koffer vol natte kleren en spannende verhalen...

Nog lekker BBQ'en, fuiven en slapen vannacht en tot morgen! xxx