Een goeie dinsdagmorgenj - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Een goeie dinsdagmorgenj - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Een goeie dinsdagmorgenj

Door: Juf Kris

15 Mei 2018 | België, Westmalle

Goedemorgen iedereen. Het beloofd een stralende dag te worden, het zonnetje probeert reeds te komen piepen, ook de kinderen zijn intussen gewekt. De eerste vroege vogeltjes lieten zich zien om 7u : Mila en Daisy. Iedereen is zich nu aan het klaarmaken, de rugzakjes voor de voormiddagsport worden ingeladen : droge handdoek, watersloefjes,... Aan hun uitspraken te horen zijn het al echte profs aan het worden: "amai roeien is moeilijk hoor. Ja maar de wind stond gisteren verkeerd,......"
De nacht is trouwens heel goed verlopen. Ook gisteravond was het tamelijk snel stil, wat heel goed is voor een eerste nacht (die meestal de moeilijkste is)
Smakelijk eten iedereen en tot straks

• 15 Mei 2018 - 06:13

An:

De eerste nacht was voor sommige al de tweede denk ik: beetje minder geslapen dan anders zondag door de spanning. :-)
    Maar dus nergens voor nodig. Want het is daar allemaal super kunnen we lezen.
    Dankjewel voor de update.
    Veel plezier vandaag aan iedereen!

• 15 Mei 2018 - 06:14

Kirsten (Viktor):

Goeiemorgen allemaal!!!

Zon, water en de vrienden... wat kan je nog meer wensen... ideale formule om er een prachtige dag van te maken!

Veel plezier!
    Xx

• 15 Mei 2018 - 06:24

Wendy (mama Van Matts):

Goeiemorgen iedereen, hopelijk goed geslapen Matts. Maak er vandaag een leuke dag van op het water. Het zonnetje zal meehelpen.Tot straks xxx

• 15 Mei 2018 - 06:27

Elke (Josse):

Goedemorgen,

Goed dat iedereen wat geslapen heeft. Een leuke zonnige en sportieve dag voor iedereen! Het ziet er in ieder geval heel plezant uit!

Groetjes

• 15 Mei 2018 - 06:51

Andre, Papa Van Shari:

Hallo goedemorgen allemaal daar, hier schijnt het zonnetje ook al, laat het ontbijt maar goed smaken en vliegt er seffens maar volop in. Het is er precies heel leuk Shari, ik zie het hier allemaal op jullie fotos. En is juf Tine al daar geraakt? Maak er maar weer nen toffe dag van iedereen daar.

• 15 Mei 2018 - 06:56

Kim (mama Jade):

Goedemorgen Jade en alle watersportklassers,
    Goed geslapen?
    Hopelijk hebben jullie een stevig ontbijtje gehad en zijn jullie klaar voor deze stralende dag!
    Ik zag dat het gisteren al héél leuk is geweest.
    Geniet ervan!
    Liefs, mama en papa.

• 15 Mei 2018 - 07:25

Caroline( Mama Fleur ):

Goedemorgen iedereen,

Wat leuk om de te verslagen te kunnen lezen !

Iedereen goed uitgeslapen om er vandaag weer volop in te vliegen....
    Veel plezier op en rond het water !

Groetjes,
    Xx

• 15 Mei 2018 - 07:30

Oma Van Nell Ebo:

Veel plezier op, aan en in het water iedereeni
    Maak er een ongelooflijk mooie week van !
    Jee

• 15 Mei 2018 - 07:52

Barbara (mama Finn):

Het wordt weer een topdagje!!!
    Veel plezier allemaal en zo leuk om alles op deze manier te kunnen volgen!!!
    Dikke zoen aan Finn...

• 15 Mei 2018 - 08:08

Caroline (Mama Van Moreno):

Even vanaf mijn werk spieken op het blog en je even een goeiemorgen wensen, ook voor de andere kids natuurlijk!

Vandaag weer veel plezier maken en geniet ervan Moreno

Dikke kussss van Mama

• 15 Mei 2018 - 08:28

Sophie (mama Vic):

Zo fijn om iets van jullie te horen. Zo zijn we er precies zelf een beetje bij :-)
    En wat een heerlijk weer om te watersporten!
    Have fun!

Kus voor Vic x

• 15 Mei 2018 - 08:30

Moeke Van Loewie:

Goeiemorgen Loewie en Klasgenoten,
    Goed geslapen, ik had het zonnetje besteld en ze is er, wat zal het weer een toffe dag worden. ik b
    heb gisteren al fotos gezien en jullie zagen er allemaal stralend uit. t
    Toffe groep denk ik, geniet er goed van en wees voorzichtig. Ons Fien zal,u straks wel missen, waar is Loewie, ik zal het nogal moeten uitleggen hé. Hele dikke knuffel en grtjs aan iedereen, ook aan de juffen en meester.

• 15 Mei 2018 - 08:33

Cindy (mama Emre):

Hallo allemaal, en Emre in het bijzonder,

Het was hier thuis zo stilletjes gisterenavond. En daar blijkbaar ook! Bizar!
    Waarschijnlijk wordt nu de stilte wel verdreven door gelach, juichjes, gespetter en gespeel. En maar goed ook, want daarvoor zijn jullie ginder natuurlijk. Hier blijft het stil...

Wanneer jullie dit lezen, hoop ik dat je er weer een fantastische dag hebt op zitten! Met het zonnetje van de partij kan dat niet anders dan heerlijk geweest zijn.

Tot de volgende!

Dikke knuffel voor Emre!

• 15 Mei 2018 - 11:49

Mams:

dat beloofd een topdag te worden , veel plezier en veel natte kleren !!!

• 15 Mei 2018 - 11:50

Bianca (mama Daisy):

Weer een stralende dag vol zonneschijn en toffe activiteiten. veel plezier!

En Daisy, nu kon je eens slapen zonder dat ons Iris je wakker maakt en nu sta je daar weer zo vroeg! ;-)

zonnige groetjes!

• 15 Mei 2018 - 13:12

Ann (mama Kaat & Maaike):

Goeiemorgen allemaal,

Wat fijn om te lezen dat jullie goed geslapen hebben! Het ziet er een prachtige dag uit om te watersporten!
    Veel plezier!!!

• 15 Mei 2018 - 14:25

Kim (mama Timo):

Hallo allemaal!

Ondertussen zijn jullie aan een pauze toe en waarschijnlijk een lekker vieruurtje aan het eten. Het kan niet anders dat dit een super geslaagde dag is geweest! Zon, water en vele vrienden/ vriendinnetjes bij elkaar, wat heb je nog meer nodig....
    Timo, geniet er nog van! Het is een belevenis die je nooit meer gaat vergeten!

Groetjes aan iedereen,
    Knuffel voor Timo
    Rik, Kim en Yoni

• 15 Mei 2018 - 14:48

Mama Ziqi:

hallo allemaal

maak er een leuke week van

groetjes Zili Oscar mama en papa

• 15 Mei 2018 - 15:24

Vicky:

Hoi Liano en klasgenootjes,

Blij te lezen dat jullie toch geslapen hebben.

Ook vandaag is de zon van de partij, hopelijk hebben jullie er al van genoten.

En wat heb je meer nodig dan water bij dit mooie weer!

Veel plezier nog allemaal!

Groetjes van ons allen

• 15 Mei 2018 - 17:03

Lore:

Het ziet er daar heel plezant uit! Ik wou dat ik ook nog is mee mocht komen.
    Het is hier heel stil zonder jou seppe! Ons ella mist jou heel hard.

Maak er nog een heel leuk weekje van!

Grtjs van ons allemaal!

• 15 Mei 2018 - 17:05

Martine:

Hallo Eva en alle andere van het 6de en 5de leerjaar.

Al een paar keer gaan kijken of er nog geen nieuwe foto's opstaan van vandaag. Zo ontzettend nieuwsgierig naar wat jullie allemaal beleefd hebben op het water en/of erin.
    Zo plezant met het zonnetje erbij. Kunnen jullie heel de dag lekker buiten vertoeven. Morgen zal de zon terug van de partij zijn. Veel plezier daar nog met al de vriendinnen en vriendjes en natuurlijk ook de juffen, meester en begeleiders! Zij verdienen natuurlijk ook een dikke pluim!

• 15 Mei 2018 - 17:23

Jinte Zus Van Sien:

Dag sientje en de rest,
    Het is er precies heel leuk aan de foto's te zien. En ik zit hier alleen te balen dat ik niet mee mocht. Ik ben zo jaloers op jullie. maar ik hoop dat jullie heel veel plezier maken, want neem het van mij aan, dit zal 1 van de leukste herinneringen van de lagere school zijn. Ik kan het mij zoals gisteren herinneren, elke dag het liedje "zeil je voor het eerst" 10.000 keer gezongen. Maar genoeg over mijnen tijd gebabbeld ;). Ik hoop oprecht dat jullie het ook zo fijn gaan hebben als ik toen. Maar daar twijfel ik niet aan. Zie wel dat de leerkrachten het ook nog leuk hebben daar hé ;). Want wij in onze tijd... Maar allee ik zal mij weer is gaan vervelen en jullie jullie laten amuseren. Nog veel plezier daar.
    Dikke kus de voorbeeldige leerling van 2jaar geleden:), ofwel de zus van Sien (Jinte)