Iedereen in bed behalve de juffen en meesters - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Iedereen in bed behalve de juffen en meesters - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Iedereen in bed behalve de juffen en meesters

Door: Juf Kris

16 Mei 2018 | België, Westmalle

Het is stil. De kinderen zijn wel pas om tien uur in hun bed gekropen. Eerst een 'sterrenspel' met meester Toon en meester Arne waarbij Michelinsterren konden verdiend worden. Iedereen was zeer moe van het weglopen van de slokkoppen die hun eten wilden afpakken. Daarna zijn we in een lokaal de blog gaan bekijken op groot scherm. we hebben samen naar jullie reacties gekeken en het deed deugd om al jullie knuffels, jullie kussen, jullie lieve woorden te mogen ontvangen.
Ook hebben we weer veel sterren uitgedeeld, iedereen heeft ondertussen wel 1 of meer sterren en er komt nog een dag om veel sterren te verdienen.

• 16 Mei 2018 - 21:11

An:

Slaapwel iedereen.

• 17 Mei 2018 - 05:38

Caroline (mama Van Moreno):

Wat tof dat de kids de berichten van iedereen op het blog konden lezen, echt super leuk!
    Ik hoop dat iedereen weer goed geslapen heeft en weer voldoende energie heeft voor nog een fantastische dag!!
    Hopen dat het weer ook weer een beetje mee zit, want jullie treffen het wel hoor met al die zonnestraaltjes.

Een dikke goeiemorgenknuffel voor Moreno xxx

• 17 Mei 2018 - 06:11

Tom:

Goeiemorgen iedereen,

Hopelijk hebben jullie goed geslapen en kunnen jullie weer een dagje volop zeilen, roeien, surfen, ... En vanavond de fuif. Het belooft dus weer een superdagje te worden.
    We kunnen niet wachten tot je thuis komt, Hannelien. Jasper heeft een verrassing voor je klaar zegt hij.
    Veel plezier nog en tot morgen,

Papa

• 17 Mei 2018 - 06:22

Andre, Papa Shari:

Goeimorgen Shari en de hele bende,
    Weer toffe fotos van een geweldige dag gisteren, vlieg er vandaag nog maar eens goed in. Zeg niet vergeten he, de juffen moeten ook nog gedoopt worden denk ik!! Veel plezier nog.
    Knuffel van papa.

• 17 Mei 2018 - 06:51

Leen (Janne):

Nog net voor de bel gaat, wil ik jullie allemaal een super fijne dag toewensen!
    En Janne, ons Lieke heeft een cadeautje voor je voor zondag! ;)
    Wat zullen we blij zijn dat je morgen terug bent. Zeer benieuwd naar al je verhalen!
    Lieve groetjes
    xxx

• 17 Mei 2018 - 06:57

Martine:

Hallo Eva en iedereen
    Jullie kunnen Michelinsterren winnen? Komt er een sterrenkok koken bij jullie of krijgen jullie vanavond een sterrenmaaltijd? En het is alle dagen al zo'n lekker eten. Vanavond jullie fuif! Dat ziet er allemaal leuk uit. Ga allemaal maar eens goed uit de bol en geniet van jullie laatste volledige dag en nacht! Voor morgen een goede terugreis. Maar daar moet je vandaag nog niet teveel aan denken.
    Dikke xxx
    Mama, Papa, Cedric en Nadja

• 17 Mei 2018 - 06:58

Kirsten (mama Viktor):

Alles geven op deze laatste dag vol sport en plezier!!
    Maak er een knaller van!!!

Have fun!
    Xx

• 17 Mei 2018 - 07:09

Moeke Van Loewie:

Goeiemorgen allemaal,

Weeral is de zon van de partij, jullie hebben toch wel echt een toffe week hé. En aan de vele fotos te zien , hebben jullie het echt wel naar jullie zin, en het eten precies alle dagen feest, wat wil je nog meer. Geniet nog van de laatste dagen en dan wordt dat een week om nooit te vergeten. Hey Loewie geniet nog goed hé vent en tot gauw. Dikke knuffel, moeke xxx

• 17 Mei 2018 - 07:31

Cindy (mama Emre):

Dag watersportklassers

Of moet ik zeggen 'sterrenverzamelaars'? Leuk dat iedereen al sterren heeft verdiend! Emre, jouw blauwe ster past wel fantastisch op jouw oranje pet, moet ik zeggen!

Vandaag nog ff alles geven in en op het water. Ik ben er zeker van dat jullie kennis van roeien, kajakken, zeilen en surfen veel verder reikt dan de mijne nu. Iets om trots op te zijn. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

En straks de fuif. Volgens Ayna hét hoogtepunt van de watersportklassen. Ik hoop dat jullie niet te moe zullen zijn om hier ook nog volop van te genieten!

Ik kijk vol verwachting uit naar alle verhalen. Alleen, Emre, ik wil ze niet allemaal tegelijk op vrijdagnamiddag horen! Ik weet dat jij graag en veel vertelt, maar hou er rekening mee dat het hier heeeeeel stilletjes is geweest sinds jij weg bent. Een plotse overdosis aan getater zou mijn brein niet kunnen verwerken. Er is een heel lang weekend tijd voor!

Groetjes, knuffels en groetjes
    Cindy

• 17 Mei 2018 - 08:11

Wendy (mama Van Matts):

Hallo Matts, de laatste dag gaat in voor jullie maak er een topdag van en morgen zie ik je eindelijk terug. Dikke kusjes mama

• 17 Mei 2018 - 08:20

Papa Van Loewie:

Goeiemorgend Loewie en alle andere watersporters!!
    Nu kon ik mij niet meer in houden hoor... ik ben dus kei jaloers! Zoveel plezier jullie dat jullie daar hebben, ik zou daar ook wel willen zijn! Daar is precies al van alles gebeurd... en dan moet die fuif nog komen! :-o Leer die juffen en meesters daar straks maar is dansen! Geniet er nog van vandaag, want morgen... zijn wij blij dat jullie terug zijn!!

Dikke kus,
    papa

• 17 Mei 2018 - 09:22

Moeke Van Viktor:

Hallo Viktor en alle vriendjes. Wat zijn wij blij dat jullie zo een fantastische week achter de rug hebben van veel sporten en plezier maken. En straks nog DE FUIF een mooie afsluiter. Geniet ervan Viktor. Knuffel van moeke en bompa

• 17 Mei 2018 - 10:32

Caroline (mama Moreno):

Zouden de beste moves ook vastgelegd worden door de camera?

Dat gaat een feestje worden die fuif, veel plezier allemaal!!!

• 17 Mei 2018 - 10:39

Perle (mama Tristan):

Hallo Tristan en alle watersporters en juffen,

Dag 4 is van start gegaan !!
    Geniet allemaal nog met volle teugen.
    Vanavond de FUIF !!!!
    Doe maar eens goed danske voor mijn
    Verjaardag !! Morgen vieren we dat eens
    zo goed met een taart !
    Ik zal wel blij zijn dat je morgen terug bent
    want we missen jou .
    Veel plezier vandaag allemaal ...

Dikke kussen mama XXX

• 17 Mei 2018 - 11:55

Gabriella :

Bonjour ilias,le dernier jour entre pour vous faire une bonne journée et demain je vous revois enfin Gros bisous maman papa Manu

• 17 Mei 2018 - 12:14

Gabriella Mama Ilias :

Donner tout ce dernier jour de sport et Plaît!!faites en une explosion Amusez-vous xxxx