Goede woensdagmorgen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Goede woensdagmorgen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Goede woensdagmorgen

Door: Juf Kris

16 Mei 2018 | België, Westmalle

Goedemorgen iedereen, het is hier nog héél rustig. Wat vogeltjes, eenden, een enkele wandelaar die een hond uitlaat, het gezoem van mijn pc. Verder is het hier nog heel stil. Zo ook gisteravond nadat de lichten uit waren. We hebben weer voorbeeldige kinderen bij, het is echt heel snel rustig in de kamers. Gisteren hebben we na het vrij spel weer wat sterren uitgedeeld, kijk maar op de foto. Zie je wat er niet klopt op de foto?
Daisy heeft én een pet op én een pet vast. Die is van Fleur - zij was immers zo moe dat ze al sliep in haar bed. Ze zal morgenvroeg met een ster op de pet gewekt worden, als dat geen goed begin is van alweer een toffe dag!

• 16 Mei 2018 - 05:12

An:

Goeimorgen iedereen. Klaar voor dag 3. Veel plezier vandaag!

• 16 Mei 2018 - 05:36

Inge (mama Arthur):

Goeiemorgen allemaal!
    De foto’s laten zien dat jullie een fantastische tijd beleven!
    Arthur, jij bent toch wel mee hè?

• 16 Mei 2018 - 05:49

Ann (mama Maaike En Kaat):

Goeiemorgen allemaal,

Hopelijk hebben jullie goed geslapen en zijn jullie klaar voor alweer een spetterende dag! De zon is alweer van de partij, dus genieten maar....
    Tot snel,

• 16 Mei 2018 - 05:50

Nancy:

Goeiemorgen
    Maak er maar terug een toffe dag van, vol plezier en fun!
    Groetjes

• 16 Mei 2018 - 05:58

Wendy (mama Julie Sels):

Goeiemorgen iedereen,
    Hopelijk allemaal goed geslapen. Het is weer een stralende dag. Veel plezier vandaag!
    Groetjes

• 16 Mei 2018 - 06:04

Karen:

Hallo Eva en co!

Wat leuk om jullie te volgen via de verslagen en foto’s!

• 16 Mei 2018 - 06:04

Lucas En Jasper:

Dag zus,

We missen je wel hoor. Hoe is het in Billenbroek :-):-).
    Het ziet er daar heel leuk uit. We kunnen niet wachten tot wij mogen gaan.
    Veel plezier nog!

Lucky en Jappie

• 16 Mei 2018 - 06:16

Karen:

Hallo Eva en co!

Wat leuk om jullie te kunnen volgen via de verslagen en foto’s!

Weer een nachtje voorbij.. Klaar voor een nieuwe dag vol avontuur?!
    Geniet van deze geweldige tijd!

Dikke knuffel

Karen X

• 16 Mei 2018 - 06:24

Caroline:

Dag Viënna!

Wat zag het er allemaal leuk uit gisteren!
    Zoveel verschillende activiteiten met zo’n leuke groep. Dat kan alleen mr super zijn.
    Geniet ervan vandaag en veel plezier!

Dikke kus,
    Mama, papa, Xander en Vincentxxx

• 16 Mei 2018 - 06:28

Bianca (mama Daisy):

goeiemorgen iedereen,

De zon staat alweer op jullie te wachten, dus het belooft weeral een spetterende dag te worden. Jullie hebben blijkbaar allemaal goed geslapen om er weer volop in te vliegen en verder te genieten want jullie dagen zijn al halfweg. Wij tellen verder af naar jullie terugkomst.

veel plezier weeral!

veel liefs Bianca

• 16 Mei 2018 - 06:32

Andre, Papa V Shari,:

Goedemorgen Shari en de hele bende, weer leuke fotos van gisterenavond. Het zonnetje schijnt hier al bij ons, dus bij jullie waarschijnlijk ook. Maak er maar weer nen kei toffen dag van. Kusje van papa en miauwkes van Kitty.

• 16 Mei 2018 - 06:53

Fanny (mama Van Amber ):

Hallo iedereen een goede morgen

• 16 Mei 2018 - 07:02

Tante Ann (van Loewie):

Hey yo Loekes, Loewie en de hele bende,

Ziet er daar zalig uit ! Mooi weer en waterpret tot en met !!! Ik ben stiekem toch wel jaloers...uwe papa en ik maar werken op den bureau ;-). Maar jullie verdienen dat 100%,een mooie afsluiter van jullie lagere school carrière ! Geef u maar vollen bak, maak veel plezier met uw vrienden en we horen de verhalen wel als je terug bent !

Lots of water fun !

Knuffel, Tante Ann, Daan en Kobe

• 16 Mei 2018 - 07:07

Mams:

dat beloofd weer een leuke dag te worden , ik zou zeggen ' alles geven' want het is al dag 3 ,
    veel groetjes aan ons Janne !

• 16 Mei 2018 - 07:09

Kirsten (mama Julie D.):

Goedemorgen Julie ! Goedemorgen allemaal !
    Veel plezier op jullie 3e dag ! Geniet er maar volop van !!!!

Knuffels,
    mama

• 16 Mei 2018 - 07:14

Katleen (mama Mila):

Goedemorgen Mila,
    Goedemorgen allemaal,

Leuk weeral een verslag te kunnen lezen en nieuwe foto's te zien.
    Jullie lijken de tijd van jullie leven te hebben!
    Wij zijn wel een heel klein beetje jaloers hoor :)

Veel plezier vandaag!

Dikke knuffel
    mama, papa, Tibo en Nina

• 16 Mei 2018 - 07:24

Jill (mama Van Elise):

Goedemorgen watersporters,
    Goedemorgen Elise,

Weeral leuk om het verslagje te kunnen lezen en de leuke foto's te kunnen bekijken.
    Hopelijk weer een droge en zonnige dag vandaag.
    Hier komt het zonnetje af en toe piepen.
    Maak er een fijne dag van!!

groetjes en een smakkerd voor Elise X

• 16 Mei 2018 - 08:21

Hanne :

Hoi Kato en iedereen,

Dat ziet er daar heel leuk uit.
    Ik ben vandaag ook niet naar school , want de meeste juffen gaven geen les bij ons.
    Dat is ook leuk maar daar bij jullie is het nog veel leuker zo te zien :-)

Het is hier wel stilletjes zonder u, maar nu kan ik wel kijken wat ik wil op tv.

Geniet er daar nog van en tot vrijdag.

Groetjes en kusjes aan Kato en de rest

• 16 Mei 2018 - 08:36

Wendy (mama Van Matts):

Goeiemorgen Matts, hopelijk heb je goed geslapen en kan je er weer een toffe dag van maken. De week is al in de helft en vrijdag ben je terug. Dan is het niet meer zo stil meer, ik zal blij zijn. Amuseer je nog keigoe en ik zie je snel terug om al je toffe verhalen te horen. Love you mama xxxxxxxxxxx

• 16 Mei 2018 - 08:38

Caroline (mama Van Moreno):

Geweldig om jullie allemaal met een BIG SMILE op de foto te zien! Jullie vermaken je prima.
    Dag 3 vol avontuur staat weer te wachten op je Moreno, maar ik ben al aan het aftellen naar vrijdag hoor want ik mis je enorm.
    Heb je je piepklein berichtje ontvangen? En er was nog meer post voor je als het goed is en er gaat nog iets aankomen!

Geniet nog met volle teugen lieverd en ook voor de andere kids.

Dikke kusssss Mama xxx

• 16 Mei 2018 - 09:30

Barbara (mama Van Finn):

Liefste Finn,

Weer helemaal klaar voor een spetterende dag vol plezier. Het mooie weer is alvast weer van de partij! En met een beetje wind erbij, ideaal voor een leuke watersportdag!

Genieten maar! xxx ook van je papa, Gus & Lou

• 16 Mei 2018 - 09:48

Caroline ( Mama Fleur ):

Hallo Fleurtje,

Helemaal uitgeteld en vroeg in dromenland.... :-)

Maak er weer een spetterende dag van en veel plezier daar !

Dikke zoen, Mama - Papa & Jules
    Xxx

• 16 Mei 2018 - 10:36

Winnie:

Amai, wat ziet het er daar weer leuk uit.
    Hopelijk gaat het zonnetje nog wat schijnen.
    Veel plezier en dikke kus aan Nell!

Groetjes Winnie & co

• 16 Mei 2018 - 11:36

Cindy (mama Emre):

Hallo Emre,

Je bent je toch aan't amuseren hé? Op die ene foto van gisteren kijk je maar boos hoor!

Moet je nu eens iets weten. Ayna heeft geen school vandaag door de staking en wat doet een tiener dan? Juist. Gaan shoppen! Haar vriendinnen zijn hier gisterenavond blijven slapen en vanmorgen gingen ze naar het shoppingcenter. Maar ja, het was staking hé! En de bussen reden niet! Dus moest ik helemaal over en weer naar het shoppingcenter rijden met die bende meisjes! Ik mis mijne jongen...!

Zolang ik weet dat jij je daar bangelijk amuseert, komt het wel in orde. Als ik de verslagen lees en de foto's kijk, kan het al niet anders. Frietjes, pizza, 't is precies of al jouw lievelingseten staat op de menu deze week!

Hier vielen daarstraks wat druppeltjes. Hopelijk blijft het daarbij. Maar ja, nat wordt je toch op zo'n watersportklassen, al hoop ik dat het niet zozeer van de regen zal zijn.

Groetjes aan alle leerlingen van het 5e en het 6e, alle juffen en meester Koen!

xxx

PS: Bedankt juf Kris voor de verslaggeving. Met moderne internetapparatuur kom je al een heel eind hé!

• 16 Mei 2018 - 12:03

Jolien:

hey Hannelien,
    Ik hoop dat je al veel leuke dingen hebt gedaan. En lekker hebt gegeten en goed hebt geslapen.
    Hier ook alles ok.
    Geniet er nog van.

Groetjes Jolien

• 16 Mei 2018 - 12:09

Leen:

Hoi Nore en iedereen daar,

Wat ziet het er daar leuk uit! zullen we ruilen?
    ik watersport en jij gaan werken in mijn plaats?
    Hopelijk hebben jullie al veel leuke dingen gedaan, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
    Nog veel plezier daar, geniet er allemaal nog van!

Tot vrijdag.
    groetjes, Leen en Ella

• 16 Mei 2018 - 12:15

Mia:

Dag Vic,

hoe gaat het daar? Al lekker gegeten? Wij gaan straks nog naar ons voke, die is al weer veel beter.
    Ik mis je een beetje.

Groetjes van je lieve zusje Mia

• 16 Mei 2018 - 14:17

Mirthe:

Finne,

Gaat het goed met je grote zus?
    Het ziet er allemaal leuk uit.
    Geniet er nog van.

Dikke kus
    ps ook van mama en papa he.

Zusje Mirthe

• 16 Mei 2018 - 17:29