We hebben bezoek en post mogen ontvangen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu We hebben bezoek en post mogen ontvangen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

We hebben bezoek en post mogen ontvangen

Door: Juf Kris

16 Mei 2018 | België, Westmalle

Wat lag er een stapel brieven op ons te wachten!! Dank je wel papa's, mama's,..... En ja hoor, voor het eerst in onze watersportgeschiedenis was er een kaartje bij voor de juffen en meesters, dit deed ons echt deugd, dankjewel S en K!
Ook was er deze middag bezoek van onze collega's, mevr directrice, juf Ilse en juf Hilde van het 3de leerjaar zijn onze kunsten komen bewonderen.
Het zonnetje heeft de grijze wolken verdreven, het avondeten is weer op, het avondspel klaar om te beginnen, nog de blog lezen, de nodige sterren uitdelen en dan zijn we weer klaar voor ons bedje.

• 16 Mei 2018 - 17:44

Tim Papa Van Victor:

Dag Vicie ,

Dat is super leuk daar precies , nog veel plezier daar .
    Dikke knuffel en tot vrijdag ...

Groetjes
    Tim

• 16 Mei 2018 - 17:54

Sara (mama Van Ennio):

Hoi hoi Ennio,

We volgen de blog dagelijks en vinden het super dat jullie zo veel fun hebben.
    Amuseer jullie daar nog en geniet er van!!!

Xxx papa, mama en de zussies.

• 16 Mei 2018 - 18:09

Nore Peeters:

dag mama hoe is het daar.Hier heel leuk

Groetjes Nore Peeters

• 16 Mei 2018 - 18:23

Jannes (broer Josse):

Ik wil ook naar daar komen.... het ziet er zo plezant uit!!!

Groetjes, Jannes

• 16 Mei 2018 - 18:37

Elise En Kirsten (zus En Mama Van Viktor):

Hey mateke!

Wat ziet het er daar zalig uit!!!
    Volop genieten hoor!

We hebben oma vandaag 3 dikke kussen gegeven van jou voor haar verjaardag!
    Je krijgt een lieve knuffel terug.

Lieve groetjes, Elise en mama

• 16 Mei 2018 - 19:45

Mertens Karine:

Dag Inneke
    Het ziet er precies heel leuk uit daar.
    Geniet nog hè want het is weer bijna gedaan.
    Gr
    Tante Karine en nonkel pierre

• 16 Mei 2018 - 20:13

Caroline En Bert (mama En Papa Moreno:

Fenomenale actie foto’s! En wat leuk dat er bezoek is geweest, jullie zullen wel een hoop verteld hebben aan jullie bezoek.

Maar goed dat de post is aangekomen, want niet overal werkte de postbode, dus de spanning zat er wel een beetje in of dat dat wel goed kwam.

Weer een fantastische dag beleefd, de foto’s liegen er zeker niet om.

Even voor ons Moreno, we zijn stiekem al aan het aftellen naar vrijdag, maar hopen dat je morgen nog een geweldige dag hebt met je klasgenootjes en de andere kids.

Slaap lekker my boy, mama en papa missen je en we love you ....... DIKKE KUSSSSSSS

• 16 Mei 2018 - 20:15

Wendy (mama Julie Sels):

Hoi Julie S,
    Wij hebben ook in een regenbui gezeten vandaag en waren ook goed nat geworden. Morgen en vrijdag weer droog weer. Gelukkig maar. Leuk dat we alles kunnen volgen en zien wat je daar allemaal beleeft. Nog een paar dagen genieten en dan weer terug naar huis.
    Tot vrijdag!

Liefs,
    mama XXX

• 16 Mei 2018 - 20:42

Juf. Ilse:

Jullie straalden vanmiddag op het water! Zalig om julllie zo bezig te zien. Geniet er nog van en vergeet niet af en toe de juffen en de meester te soigneren

• 16 Mei 2018 - 21:07

Juf Ilse:

Oooh, nog een pluim voor de nette, lekker ruikende kamers van de meisjes! En jongens....jullie kamers waren ook wel een heel klein beetje net!

• 17 Mei 2018 - 16:09

Juf Hilde (3de):

Jullie straalden allemaal tijdens ons bezoek ! Zelfs de regenbuien kon jullie niet uit het lood slaan, knap zeg. Geniet nog van de laatste dagen samen en vergeet niet jullie juffen en meesters een dikke 'DANKJEWEL" te geven want zij hebben ervoor gezorgd dat jullie dit niet snel gaan vergeten.

• 21 Mei 2018 - 18:42

Elena:

hei,

Eliza arati bine frumoaso ne este dor de tine
    te pupam mami si tati!