Het is begonnen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu Het is begonnen - Reisverslag uit Westmalle, België van watersportklassen2018 - WaarBenJij.nu

Het is begonnen

Door: juf Kris

14 Mei 2018 | België, Westmalle

We zijn goed aangekomen, om 10u waren we hier - geen file - rustige busreis. Chaletverdeling, uitpakken, bedden opdekken,....alles is zeer vlot verlopen. Het zonnetje blijft zich hier nog wel een beetje verstoppen achter de wolkjes maar dat kan alleen maar beter worden! Ons eerste middagmaal is net achter de rug : tomatensoep, frietjes met stoofvlees, een groentenbuffet en als dessertje een rijstpapje. En alle ouders mogen gerust zijn, ook aan de lactose en halal is gedacht.
Binnen een uurtje zit iedereen op het water (en yeah, de zon komt piepen!), benieuwd naar de reacties straks.
Ik laat jullie nu reeds de eerste foto's zien, geniet ervan - wij zijn dit ook volop aan het doen. Tot straks, dan zijn we er weer.

• 14 Mei 2018 - 11:46

Jill (mama Kato- :

Hoi allemaal,

Blij dat jullie goed aangekomen zijn. En wat een geluk hebben jullie al met het eten, al onmiddellijk frietjes.
    Benieuwd inderdaad naar de eerste foto's van de watersporten.
    Geniet er allemaal super van.

Groetjes Jill (mama Kato)

• 14 Mei 2018 - 12:01

An (mama Van Hannelien):

Hallo iedereen,

Bij dat jullie veilig en snel in Willebroek zijn geraakt. Uitpakken ging ook vlotjes, hopelijk het inpakken vrijdag ook. ;-) En wat een ontvangst met lekker eten.
    Hier is het zonnetje intussen ook door de wolken geraakt.
    Benieuwd naar welke sporten er vandaag al op het programma stonden!
    Geniet van jullie weekje.

Groetjes aan iedereen en een hele dikke knuffel voor Hannelien,

An, Tom, Lucas en Jasper

• 14 Mei 2018 - 13:18

Sophie (mama Van Vic):

Aloha,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nu kan het echt beginnen!
    En leuk om via deze weg op de hoogte gehouden te worden.

Amuseer jullie maal duizend!

Groetjes, Sophie (mama Vic)

• 14 Mei 2018 - 13:46

Bianca (mama Gabriel):

Leuk leuk leuk, de eerste foto's weeral met een beetje uitleg. Zo leuk om jullie te kunnen volgen. Toch al wel een dikke 'dank je wel' aan juf Kris om ons zo een beetje mee te laten genieten met jullie en te kunnen zien dat onze kindertjes het goed maken. Hier worden we zo blij van! ;-)
    veel plezier met jullie eerste sport.

vele groetjes, Bianca (mama Daisy)

• 14 Mei 2018 - 14:32

Zili En Oscar:

hallo wij zijn het oscar en zili hebben jullie al veel plezier gemaakt vast wel oscar mist je nu al en ik een beetje geniet zeker van je week

groetjes Zili en Oscar
    1000 dikke kussjes en knuffels

• 14 Mei 2018 - 15:02

Cindy (mama Emre):

Hello allemaal!
    Goed vertrokken, aangekomen, gegeeten en ondertussen (hopelijk) al goed in/op het water gezeten met een heerlijk zonnetje erbij. De watersportklassen konden niet beter beginnen!
    Geniet van jullie week!

Groetjes
    Cindy (mama Emre)

• 14 Mei 2018 - 15:40

Kristien Mama Victor:

Hoi, hoi,

Zo koud het was deze morgen toen jullie vertrokken, zo warm is het nu in de vooravond. Geniet van jullie weekje samen met vrienden ! Hopelijk blijft het zonnetje jullie gunstig gezind.

grtz,
    Kristien

• 14 Mei 2018 - 15:45

Caroline (mama Van Moreno):

Tof om te lezen dat de busreis perfect is verlopen en dan vallen jullie gelijk met de neus in de boter........ friet met stoofvlees!!! Lekkerrrrrr
    Amai dat zal jullie goed gesmaakt hebben.
    Leuk dat de eerste foto’s er al op staan en we zien uit naar de foto’s van jullie eerste wateravontuur!

Lieve groetjes van Bert en Caroline

• 14 Mei 2018 - 17:07

Leen (mama Van Nore):

Hoi,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Hopelijk is de eerste watersportactiviteit al meegevallen?
    Voor iedereen heel veel plezier daar!
    Wij kijken uit naar jullie reisverslagen !

Groetjes, leen